SERENDIPITY~ IlHAM MaiSara

By: MuMmY AnNA

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 10-Jan-2009 16:06 Email | Share | Bookmark
OUTINg~~~ to nAnnY's house!


hi there! I'm back!!!
Srang Sara dah makin pandai. Lepas mummy smayang Asar jer tau2 jer dia bley kuar main kat depan umah.Tak tahan tuh siap amik kunci nak bukak pagar.isk!isk!
Dah xnak main playground dia kat dlm umah tuh dah..Sabor jer la!!
Terpaksa la mummy layan..apa bley buat!
Biasa Sara kuar konon2 nak pi umah Nanny dia arr.
mcm mummy x tau! Maklum la..Nanny Sara tuh time cuti skol arituh hari2 mai amik dia petang2.
Tu pasai bila petang jer dia nak kuar main.


::Yeah~ dapat gak kuar.bestnya.......
::Nak pi belah mana nih yek.Akak kembar mesti tgh membuto nih
::Buhsang betui la derang nih.Buet taik mato jer~~~

::Pi umah sebelah jer ar...
::Isk!isk!! sempit la plak lorong nih
::Assalamualaikum!!! Anybody home!!!

::ala...xdak org gak ker...Balik je la..Penat jer Sara crossline tau~~~
::Pi main giraffe jer arrr

::Pose jap.Mummy tengah snap~~
::Control cute...ahak~~~

:: OK la..Nak pi solat Asar jap.
:: Nak pi umah umi lagi best.Bley main ngan Biru(cat)

::Bukak gate jap
::Mum! Please move yr car now!!
::I'm ready~~~

::Mana mummy nih..Dah la kul 6pm dah nih
::Main la dulu 1 round!

::Lambat tul la mummy nih..
:Nak pegi jalan ke xnak nih!!!

::Kita shortcut jer.Dah kat umah umi!!
::Ni la kakak Arrisya tuh..

:: Ni la Biru...comel tau!! Anak Cikgu Azaidi nih~~~
::Sara nak balik baru dia muncul.Nak main jap~~

::Ok la...nak kena balik..Dah maghrib.
::Nak kena solat berjemaah ngan Daddy!
:;BYE BYE Umi~~~


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net